+31 (06) 21 92 82 21‬ boeking@vakantiehuisyerseke.com

Recensies

Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

 
 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt in het gastenboek nadat we het beoordeeld hebben.
Ronald Waterland Ronald Waterland uit Arnhem schreef op april 20, 2021 om 9:39 am
Ik ben hier in de zomer geweest. Het was snikheet maar het huis is lekker koel. Het ligt prachtig midden in het centrum en toch is het lekker rustig. Echt een aanrader. De haven is prachtig en je rijd binnen een uurtje overal naar toe in Zeeland. Ik ga er zeker nog weer een keer naar toe met mijn familie.
Even geduld...