Ik ben hier in de zomer geweest. Het was snikheet maar het huis is lekker koel. Het ligt prachtig midden in het centrum en toch is het lekker rustig. Echt een aanrader. De haven is prachtig en je rijd binnen een uurtje overal naar toe in Zeeland. Ik ga er zeker nog weer een keer naar toe met mijn familie.

