We waren van 18 tot 22 juli j.l. te gast samen met onze hond Noor in dit prachtige appartement, 't Zoute. Een heerlijke fles wijn stond voor ons klaar en een leuke boodschap op de deur geschreven. We voelden ons meteen welkom. De inrichting was zeer compleet en mooi, de omheinde tuin was super voor onze hond. Het appartement ligt midden in het centrum van Yerseke , de bakker om de hoek, de supermarkt en de restaurants op zeer korte loopafstand. Top locatie!! Wij komen graag nog eens terug !
Lieve groet, Erik, Belinda en Noor🐾

