Wij waren samen met onze hond Matz een weekend( 6-9 mei) te gast in dit prachtige appartement, 't Zoute. De inrichting was zeer compleet en mooi. de omheinde tuin was super voor onze hond( en zijn baasjes) Het appartement ligt midden in het centrum van Yerseke , bakker om de hoek, supermarkt en restaurants op zeer korte loopafstand. Top locatie!! Wij komen graag terug!!

